Tahun Hijrah

Monday, April 13, 2015

Sandwich bertingkat-tingkat

Assalamualaikum dan salam sejahtera ..

Tujuan blog ini ditulis terutama perkongsian tentang resepi adalah sebagai salah satu cara untuk saya senang cari kalau saya nak cari sesuatu resepi yang saya mungkin akan buat banyak kali..

Tapi kalau yang berminat untuk mencuba..silakan...sebab ni pon saya ambil dari satu group masakan di FACEBOOK..Yelah sekarang ni diikukan untuk perkhidmatan pon ada dikenakan caj bayaran kan..Tak pelah berbalik pada topik asal, hari ni saya nak kongsikan macam mana nak buat sandwich special iaitu sandwich bertingkat-tingkat ni yang sesuai dimakan untuk sarapan pagi atau waktu malam.



Bahan-bahannya ialah :
1) Sardin
2)  mayonis
3) planta/ marjerin
4) timun, lobak dan sebagainya
5) paling penting roti        






Cara-cara susun roti ni ialah:

p/s : biarlah gambar berbicara..hehe..credit to RESEPI RINGKAS



No comments: